torstai 1. tammikuuta 2015

Vaatetus työpaikalla

Tämän postauksen pitäisi olla vloggaus mutta mulla ei ole ohjelmaa jolla saisin hd videot muokattua sopiviksi tiedostoiksi editointia varten joten teen pelkän postauksen. Kun olin työssäoppimassa tokmannilla minulle ei sanottu mitään pukeutumisesta. Joten pukeuduin joka päivä mustiin tai sinisiin farkuuihin ja tummaan tai mustaan paitaan. Omien työvaatteiden lisäksi minulle annettiin liila liivi jota jokainen tokmannin työntekijä pitää päällään jonka avulla asiakkaat löytävät ja tunnistavat henkilökunnan. Meikkinä minulla oli ripsiväriä ja kulmat laitoin joka aamu mutta enpä sen enempää meikkaillut töihin. Hiukset pidin aina kiinni sillä ne olisivat muuten kasvoilla ja voisivat jäädä kiinni esim rullakoihin. Työpaivät pukeutuminen erottuu tavispäivän lookista oikeastaan vain liivin takia. Muuten päällä oli aivan perusvaatteet eikä vaatetuksesta ollut tarkkaa määräystä, kunhan vaatteet olivat siistit. Tokmannin työntekijöillä oli jonkinnäköiset paidat jotka oli saatu liikkeessä myytävien tuotteiden tuottajilta, esim. kotikulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti