maanantai 16. marraskuuta 2015

Työpukeutuminen

Töihin mennessä meikkaan aamulla joko kotona tai bussissa ihan perus meikin, ei liikaa mutta kuitenkin niin että näyttää siedettävältä. Mustat farkut ja musta paita ovat joka päivän vaatetus, joiden lisäksi minulla on töissä suomalaisen punamusta liivi jossa on nimikyltti, joka kertoo että olen harjoittelija. Hiukset saa olla auki mutta itse pidän useimmiten korkealla ponnarilla jottei ne olisi tiellä.

Työssä oppimisen toisella viikolla alkoi olla jo hiukan tottunut rutiineihin ja osasin jo käyttää kassaa melko hyvin. Viikko sujahti kassalla ja hyllyttäessä kirjoja ja toimistotavaraa. Pääsin myös mukaan tekemään joulupöytää ja sain tehdä itsekin pari pientä esillepanoa.

Kolmannella viikolla sain tehdä ensimmäisen esillepanon kokonaan itse, yo-lakkien "seinän". Muuten viikko kului kassalla ja olin myös varastossa joinain päivinä purkamassa kuormaa ja hinnoittelemassa tavaroita. 

Neljäs viikko oli varasto täyteinen, sillä sillä viikolla suomalaisessa ei ollut tettiläis
Joten minä olin pääosin varastossa. Omasta mielestä oli tosi rentouttavaa lätkiä hintalappuja satoihin tuotteisiin. Mieltä tyhjentävää jos näin voi sanoa. Kassallakin pyörähdin aina tarvittaessa ja keretessäni. Tavaraa tuli ihan järkyttävät määrät, vain siksi koska joulu oli tulossa. Mietin vain että miten se kaikki saataisiin mahtumaan myymälän puolelle, mutta kyllä se sinne vaan upposi. Perjantaina tein näyttötyöni, joulukoriste seinän. 
Näyttö onnistui todella hyvin ja sainkin siitä kolmosen ! Voittajafiilis!

Viimeisellä viikolla olin pääosin pelkästään kassalla, sillä asiakkaita oli koko viikon todella paljon. Kassalla sai myös paketoida lahjoja mikä oli tosi kivaa. Kassan käyttökin oli jo tosi helppoa ja luontevaa näin vikalla viikolla. Työssäoppiminen suomalaisessa oli opettavainen ja mukava. Ihanat työkaverit piti motivaation ja innostuksen yllä 💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti