torstai 27. elokuuta 2015

Tapahtuman markkinointi

Tapahtuman markkinointi on tapahtumalle tärkeää sillä sen avulla tiedotetaan tulevasta tapahtumasta. Esimerkiksi Weekend festivaali joka on tunnettu musiikkitapahtuma helsingissä tavoittaa ihmiset enimmäkseen somen kautta. Tapahtumaa mainostettiin facebookissa ja tasaisin väliajoin julkaistiin uusia esiintyjiä jotka olivat varmistuneet tapahtumaan, jonka avulla pidettiin ihmisten mielenkiinto yllä. Viimeisenä viikkona tehtiin facebookissa countdown jossa jokaisena päivänä tapahtuman kansikuva muutettiin. Tapahtuma sai julkisuutta myös lukuisten lehtijuttujen ansiosta sillä festarit herättivät ristiriitaisia tunteitä kovan metelin takia. Tapahtuman aikana festivaalialueella oli paljon mediaa jotka kuvasivat ja videoivat tapahtumaa mm uutisiin. Tapahtuman jälkeen facebookiin sateli satoja kuvia tapahtumasta ja mm ensivuoden weekend festival päivämäärä julkaistiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti