torstai 14. elokuuta 2014

Näyteikkunat


Harvinaisen kiireinen aamu. Torkkunapin vois poistaa kokonaan kännykästä ni vois ehkä keretä tekemäänki jotain aamulla.. Eilen menin suoraan koulusta Turkuun kuvaamaan näyteikkunoita mahtavan upealla kännykkäkameralla joten laatu nyt on mitä on. Otin useita kuvia erilaisista näyteikkunoista, joista valitsin mieluisimmat blogiin. Tämä postaus on siis ensimmäinen bloggaustehtävä joka koulussa meille annettiin.


Turku, Hansa Studio 25
Oon oikeesti hulluna studion vaatteisiin, kenkiin ja asusteisiin. Näyteikkuna on mun mielestä hauska ja jotenki erilainen ku muilla kaupoilla. Ja tietysti vaalenpunainen väri osu heti silmiin.

Turku, Stockmann
Timantteja. Näyteikkunassa oli timantteja. En tiiä pitääkö mun tarkemmin selittää miksi juuri tämä kuva päätyi blogiin.

Turku, Eerikinkatu 9 White Maison Oy
Mulle tuli tästä näyteikkunasta jotenki rauhalline ja levolline fiilis ja mun mielestä nää tuotteet on oikeen erityisen kivoja ja mun tulevaisuuden kotiin haluun just tän tapasen sisustuksen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti